środa, 12 lipca 2017

Złote szaleństwo z folią / Gold fun with foil

Dziś mam bardzo zabawna prace. Przyniosła mi wiele radochy a skrapowanie śmiesznego zdjęcia momentalnie przywróciło wspomnienie zabawnego momentu. Ogarnęło mnie foliowe szaleństwo jako ze technika z folią fajnie wychodzi za równo na mdfie jak i na tekturkach i nałożoną przez maskę w tle. żeby trochę przełamać błysk miejscami dodałam koloru tuszami alkoholowymi .

I'm afraid i catch foiling madness or other shiny sickness. This work is whole about gold foiling. It looks awesome on chipboards and done through the stencil. I love this shiny resit effect it gives. to ad some color i used alcohol inks. I had lot of fun creating this piece with really funny photo - all memories of funny moment come back ( even my mom made funny face and she is quite serious lady)







Wykorzystałam / I used
 Zestaw gwiazdek   bąbelki 30x30 - stencil   Ramka - "Chlapać każdy może" - 2 KWADRATY   Ramka - "Chlapać każdy może" - OWAL   tło ażur -  KOŁA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz